Forbedring

Dagene i stavanger var kjempeflotte, jeg tok ikke så mange bilder men jeg har hvertfall koset meg veldig masse. En dag vil jeg flytte dit. 

Siden onsdag kveld har jeg vært syk, ble sinnsykt kvalm etter å ha spist og det hele var mye verre neste dag. I går var det ikke så veldig ille, bare at jeg ble litt kvalm etter å ha fått i meg mat osv. I dag går det hvertfall bedre og frokosten ble potetgull. Jeg ble så overlykkelig da jeg klarte å spise det at jeg ikke klarte å stoppe hahaha. 

 

Ellers hadde jeg en kjempebra pole økt tidligere i dag. Jeg prøvde og fikk til nye ting, trente og tøyet ut lengre enn jeg vanligvis gjør. Det føles ut som jeg begynner å komme meg noen steder nå, og at jeg ikke bare gjør det samme hele tida fordi jeg ikke er flink nok til ditt og datt. Det er en sykt bra følelse. 

Klarte utrolig nok inside leg hang! Jeg må bare gjøre den finere og kanskje bli litt mykere før den ser ordentlig bra ut.

 

Ellers går det kjempefint med tungepiercingen, den har grodd veldig fint og hovnet lite opp. Nå klarer jeg å snakke helt normalt og spise det meste selv om jeg må være litt ekstra forsiktig!

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg