miniupdate

Som dere ser har det ikke skjedd noe spesielt i det siste. Skolen starter om bare 3 dager og er utrolig nok ganske lei av å ha ferie nå. De eneste plassene jeg har dratt i sommer er til Salangen da det var millionfisken og til Stavanger i ei uke. For meg er det egentlig nok, jeg liker ikke å være så lenge borte. Må minst være hjemme halve sommerferien bare for å slappe av og greier. Selv om det har vært ganske kjedelig i lengden. Jeg tror dette skoleåret kommer til å gå ganske greit fordi vi slipper matte og naturfag. Ikke minst har vi mange timer mediefag, mine mål er ihvertfall å få bedre karakterer og mye mindre fravær enn det jeg har hatt. Ikke minst får jeg stipend dette året. Ikke så veldig mye men det hjelper ihvertfall på motivasjonen! Vil bare få det første stipendet med en gang sånn at jeg kan bestille tungepiercinger og noen flere plugs eller tunneler til ørene. Piercingen jeg har i nå er så sykt lang, gleder meg til å få bytta. Stusset litt på om jeg skulle stripe håret en gang til før jeg vurderer å farge håret rødt for å få et bedre resultat. Om jeg striper det vil jeg ihvertfall beholde det slik i et par måneder før jeg farger det. 

På mandag dro jeg faktisk en dagstur til Oslo for å hjelpe Tina med å reise hjem fra Stavanger i og med at hun hadde små barn med seg. Jeg var riktignok bare på Gardermoen hele dagen, det var ganske kjedelig å vente alene i 6 timer tbh. Ikke minst funka ikke nettet på pcen min så jeg følte meg helt lost. Da Tina og barna endelig kom måtte vi vente i ca tre timer fordi flyet hjem selvfølgelig var forsinka. Da jeg kom hjem var jeg utrolig sliten men hadde ikke mye annet å gjøre den dagen uansett så hvorfor ikke? 

 

1 kommentar
    1. Herlig! 🙂 Ha en fin lørdags ettermiddag 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg