Skolestart og streik

Da var sommerferien over og skolen har begynt. Det var veldig greit å starte på skolen igjen egentlig, vi har fått nye klasserom, noen nye lærere og dette året får vi bruke mac i tillegg til skolepcen. Nå er det jo også streik for tiden så alle lærerne på linja skal streike, det betyr at hele linja blir permittert fra skolen så lenge streiken pågår. For å være ærlig syntes jeg det både er bra og dårlig, jeg vil jo selvfølgelig komme i gang med skoleåret og jeg er veldig motivert til å gjøre det bedre i år enn i fjor. Nå som vi slipper både matte og naturfag skulle det egentlig ikke være et problem å forbedre både fravær og karakterer. De to første skoledagene har for det meste gått til koselige ting som bli-kjent-leker, spise brownies og pez og greier. Det var stas as. Jeg likte absolutt ikke at vi har tre langdager i uka og ikke minst en på fredager, kommer til å bli ganske slitsomt men det er vel en vanesak. Utrolig nok har det bare tatt meg et par dager å få en ganske grei døgnrytme. Allerede nå er jeg trøtt, så nATTA. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg