Nytt innkjøp

Dette kjøpte jeg på mandag da jeg var på en liten shoppingtur sammen med Lisa. Hvert av disse plaggene kosta 99 så hvorfor ikke. Gensere var jo det jeg trengte og skulle kjøpe uansett! Kjøpte i tillegg hvitt undertøy men det er vel ikke så interessant å vise bilde av ettersom det er helt hvitt. Kjøpte også hvite ankelsokker for jeg har en uvane der jeg roter vekk alle sokkene mine hele tiden… Skjer stadig etter jeg har vaska klær at jeg plutselig ikke finner dem. 
Er forresten veldig fornøyd med det røde håret, angrer ikke på at jeg gjorde det! Det ble selvfølgelig en mørkere farge enn forventet men syntes likevel det ble fint, gleder meg bare til jeg har rødt, langt og fint hår når det har blitt lengre! 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg