Skolestart for andre gang

 

Nå er streiken over og allerede i går var jeg tilbake på skolebenken. Gårdagen var veldig slitsom ettersom vi hadde langdag og for det meste måtte følge med på kjedelige ting. I dag gikk det bedre. Vi var ferdige i ett tiden og hele dagen brukte vi på å bestemme oss for hva vi ville gjøre i de mange PTF timene vi har. Jeg valgte 5 timer foto på onsdager og 4 timer ungdomsbedrift på torsdager. Gleder meg masse til å komme i gang og fikk plutselig mye mer motivasjon i dag enn det jeg hadde i går!

Ellers hadde jeg en liten treningsøkt i dag, jeg ble utrolig sliten og ikke minst var det mye jeg ikke fikk til i dag heller. Jaja, det kommer flere dager. Nå har jeg ihvertfall dusja, lakket neglene og spist kveldsmat så er klar for å ta kveld nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg