Orange is the new black

Fant et bilde fra en fotoshoot i Juli som jeg tenkte å redigere litt på, kjolen var egentlig helt rød. 

Nå er det kjempegodt med helg. Da skolen først begynte var jeg kjempegira og motivert, men da det ble streik og vi fikk mange dager fri ble jeg sløvere og likte bedre å sitte hjemme hele dagen. Har sett ganske mye på orange is the new black i det siste, og er ganske sur for at neste sesong ikke kommer ut før neste sommer tho. 

I går kom Anja hit, det var kjempekoselig å være ilamme henne igjen.Vi laget kylling, makaroni, grønn pesto og hvitløksbaguetter. Det var veldig godt, skal lage det flere ganger! I morgest prøvde vi å bake sjokoladefondant, ble ikke helt 10+ men men. Vet ihvertfall at jeg må bruke mer eller mørkere sjokolade neste gang. Etter det dro vi til byen en tur. Kjøpte det under bortsett fra foundationkosten som jeg kjøpte for et par dager siden. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg