Typical sunday

 

 

Her har dere mine typiske søndager. Bruker tid på å gjøre ting jeg vanligvis ikke gidder eller har tid til å gjøre i ukedagene. Å se på serier gjør jeg jo så og si hver dag uansett, men det er sjeldent jeg rekker eller orker å fjerne gammel neglelakk for så å legge på ny, eller å sitte med enten ansiktsmaske eller nose strips.

Er ikke helt sikker på om jeg er klar for skole i morgen, har vært litt forkjøla i noen dager og i dag har jeg vært kjempesløv men det er vel bare en søndagsgreie. Er i det minste ganske trøtt allerede, så jeg satser på å gå til sengs snart og få en god natts søvn før jeg må stå opp halv 7 i morgen tidlig! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg