Skulle bare kjøpe en sminkekost

 

 

I går tok jeg med lillesøster en tur til senteret. Egentlig skulle jeg bare ta henne med dit for moroskyld, kanskje kjøpe en concealerkost om jeg fant og greier. Jeg endte da opp med å kjøpe concealerkost, neglelakkfjerner, øyenskygge, to truser, en slush til lillesøster og en topp til å trene i. Teksten på toppen “TODAY – NOT TOMORROW” passer jo egentlig ikke helt til min treningsmotivasjon. Jeg som i det siste ikke har orket eller hatt nok tid å trene så særlig mye.. 

Selv om stipendet jeg får er veldig lite kjøper jeg alt det litt billige jeg trenger i samme slengen da jeg nettopp har fått penger på kortet. Så bruker jeg resten opp på mat i kantina de dagene jeg våkner litt senere enn jeg bør gjøre og ikke rekker å lage skolemat. Kjipt men sånn er det, tror min største uvane er å bruke penger på mat! De to kortdagene i uka har jeg hvertfall bestemt meg for å ikke bruke penger i kantina i det hele tatt siden jeg er hjemme før klokken 4! Nå skal jeg i det minste spare noe av det til høstferien slik at jeg kan gjøre noe koselig en dag. Håper ikke jeg er den eneste med denne pengeuvanen! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg