Fremgang

 

 

(Var modell for Marte på skolen, vi har som muligens nevnt tidligere en fotooppgave som går ut på å gjenskape et maleri.)

I går var Lisabeth (hun som er “læreren” min når det gjelder pole dance) her for å lære meg nye ting, finpusse litt på det jeg lærte selv i sommerferien osv. Jeg har vært utrolig sløv med treninga i det siste. Etter jeg strakk en muskel i ryggen i sommerferien mista jeg helt motivasjonen, jeg følte jeg måtte være kjempeforsiktig og kunne derfor ikke trene ordentlig. Nå er ryggen fin igjen og i går lærte jeg faktisk å inverte (komme seg opp ned) med deadlift. Altså at jeg ikke sparker fra som jeg tidligere har gjort, jeg ble utrolig overraska over at jeg klarte å gjøre det bare med styrke! Jeg ble også overrasket over hvor flink Lisabeth har blitt, gleder meg til å begynne å trene sammen med henne igjen! Jeg har fått kryssa av to av målene jeg hadde på lista. Altså outside leg hang og å inverte uten å sparke fra. Nå er hvertfall motivasjonen oppe igjen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg