What’s up

 

 

I dag var det ganske tungt å stå opp selv om jeg sovnet tidlig. I høstferien har jeg hatt det kjempekoselig. Første dag sov kjæresten over, vi så på Tingeling hahaha. På torsdag trente jeg hos Lisabeth, vi har begynt litt med koreografi og sånt! På fredag var jeg sammen med storesøster og tanteungene mine, vi tok med oss lillesøster en tur til byen og etter det så jeg og storesøster på Aristokattene og spiste kebab. På lørdag sov jeg over hos Lisa, og i går var jeg ikke hjemme før i 8-9 tiden så etter vi hadde spist la jeg meg med en gang. 

Ellers siden jeg absolutt ikke har hatt noe å gjøre i dag bestemte jeg meg for å trene. I dag har jeg muligens hatt en av mine verste poleøkter hittil. Stanga ble aldri nok varm og den var glatt, jeg fikk ikke til noe og ryggen verket. Jeg har prøvd å klare superman, problemet er at jeg ikke klarer å flytte hoftene rundt fordi lårene sitter bom fast på stanga, klikker. 

 


Så ja, dette er det aller nermeste jeg kommer til superman. k l i k k e r


Prøvde å få lillesøster til å ta et par bilder men de ble sånn her.. Fikk ikke akkurat helt til jeg heller. Så etter dagens økt er jeg utrolig sint, jeg vet at det alltid vil være enkelte dager der det er sånn men åhhhhhhhh. 

 

Jaja, satser på en bedre poleøkt enten imorgen eller onsdag! Syntes det er på tide at jeg klarer superman snart, og ikke minst cupid men jeg sklir bare med en gang så hittil er det null sjanse i havet for at jeg klarer det ennå. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg