Lært to nye ting sånn halvveis

I dag hadde jeg en ny poleøkt rett etter skolen. Det gikk helt greit, jeg klarte to nye ting! Swan spin (videoen nedenfor som ikke er helt 100%, sitter alltid og pirker på noe jeg altså) og superman som på bildet nedenfor. Der er det maaaaaange feil og jeg må absolutt øve mere på både den og swan spin. 
tnC_1jujP1

Egentlig skal overkroppen/brystet være lengre ned enn dette, kanskje det hadde hjulpet å senket armen på stanga litt ned og holdt føttene lengre opp. Jeg prøvde å ta hånda lengre ned men jeg ble altfor redd for å lande på trynet om jeg mista grepet… Klarte ihvertfall utrolig nok å komme meg inn i den! Vet bare at jeg må øve myyye mer på den, er ikke helt trygg enda ettersom kroppen min er vendt på andre siden av stanga og jeg har den bak meg. I tillegg tror jeg nok dette er det vondeste jeg har lært hittil, har allerede fått et par blåmerker mellom lårene. Swan spin svir også ganske mye mellom lårene siden lårene nesten er det eneste som holder meg oppe, kanskje ikke rart jeg har blåmerker etter idag.. 

 

Jeg er egentlig ganske overrasket over hvor mye framgang jeg har fått, i juni trodde jeg aldri at jeg skulle klare en leanback men nå gjør jeg den på omtrent hver trening. Det er noen ting jeg kan nå som jeg trodde kom til å ta mye lengre tid før jeg klarte. Som for eksempel de to tingene jeg klarte idag, hadde jeg som mål å kunne før april til neste år! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg