Sonya Concealer

 

 

Hallo! I dag fikk jeg concealeren jeg har ventet på, av hudsminke bruker jeg Forever sitt merke Sonya. Jeg er kjempefornøyd med det og kommer nok et senere skryteinnlegg om sminken og hva jeg syntes osv. Så nå fikk jeg endelig prøvd den ut og ikke minst kosten jeg var veldig tidlig ute med å kjøpe!

 

Jeg er kjempefornøyd og trengte virkelig en concealer. Har blitt mere interessert i hudsminke enn det jeg var før.

 

 

Ellers skulle jeg egentlig ikke ha gym i dag siden jeg har sinnsykt vondt i armen, bare når jeg løfter den eller bøyer meg ned for å hente noe på bakken osv. Derfor tok jeg ikke med ekstra sko eller bukse eller noe sånt, men tenkte at likevel kan jeg jo gå til gangsåstoppen for jeg trengte jo ikke å bruke armene til det. Dessverre merket jeg allerede da jeg begynte å gå at det var gjørme og søle overalt. Jeg kom meg raskt opp uten å grise det minste med gjørma, på vei ned igjen derimot klarte jeg å trø midt i gjørma med begge føttene. Og jeg som hadde på converse og vanlig bukse og ikke hadde noe annet å skifte til på skolen. Derfor måtte pappa komme innom med nye sokker og nye sko, største eventyret jeg har fått i dag jo! 

Nå må jeg gå for å rekke bussen, skal til kjæresten for å sove der i natt. Gleder meg sykt til å sove for jeg er allerede trøtt, hahaha. Snakkes!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg