Life of the party

 

God kveld (veldig sen kveld for meg fordi jeg er en time på overtid, vanligvis pleier jeg å sovne i 11- tiden). I dag har jeg vært i bestefars bursdag. Der var også Victoria, det var veldig koselig å snakke med henne igjen. Og ikke minst spise kake, angrer nesten på at jeg var for kvalm til å smake på sjokoladekaka. Siden kameraet mitt virkelig ikke er noe bra, overredigerte jeg heller bildene til det fulleste. Jeg vil egentlig ha Canon EOS 700D pluss macrolinse, vidvinkellinse osv. Men det er ganske dyrt så jeg får heller spare til det. 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg