Sleepy Hollow

 

 

God morgen. Jeg våknet av meg selv klokken halv 8 i dag, er glad jeg ikke sliter med dårlig døgnrytme ihvertfall! I går begynte jeg å se sleepy hollow fordi jeg er ferdig med orange is the new black. Nå må jeg bare vente til neste sommer til det kommer ny sesong. Ellers tror jeg det er på tide å farge håret igjen, rødfargen gikk kjempefort ut og jeg har jo enda en hårfarge stående her så hvorfor ikke. I dag aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, sitter enda i pysjen og skal snart ta en dusj og vaske sminkekoster. Skal vel også skifte på senga, vaske klær og slike ting. Det blir ingen trening i dag fordi jeg er så sykt sløv på søndager. Får heller vente til i morgen! 

 

 

 

Har skifta lys på rommet mitt så nå ser det finere og lysere ut. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg