American Horror Story – Freakshow

 

Hallo! I dag har jeg vært hos legen og tatt ny sprøyte. Er ikke helt i hundre heller for jeg har lett influensa og er ganske surkete etter sprøyta. Er også veldig øm rundt sprøytestikket så jeg tørr såvidt å bevege meg ordentlig. En av de veldig positive tingene som har skjedd i dag er at den nye sesongen av American Horror Story har kommet ut, jeg satt meg selvfølgelig rett ned for å se på det etter legebesøket. Det var mye bedre enn forventet, kan ikke vente til de neste episodene kommer ut! 

Siden jeg føler meg ganske syk laget jeg varm melk med honning og kanel. Først trodde jeg det skulle være sykt stygt fordi jeg tenkte jeg hadde hatt for mye honning og kanel (lukta hvertfall sånn), men det var kjempegodt! Ellers er jeg veldig trøtt nå, så jeg skal legge meg etterhvert som jeg har ryddet litt på rommet. 

 


hahahaha herregud, hylte nesten da jeg så dette bildet. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg