Money money money

 

Nå begynner det å bli over en uke siden sist jeg blogget, så jeg tenkte det var på tide. Har egentlig ikke så mye spennende å fortelle om. Har vært i leiligheta hele uka og det har vært veldig koselig. Siden besteforeldrene mine bor i etasjen over er det jo bare å gå opp trappa for å spise middag sammen med dem og snakke med dem. En ting jeg er kjempestolt over er at jeg var hos tannlegen på tirsdag, da klarte jeg røntgenbildene på første forsøk! Noe som vanligvis aldri skjer, har en tendens til å få brekninger og spytte hele greia ut med en gang jeg må bite sammen. Kanskje jeg klarte det fordi jeg dro med meg bestemor, de andre gangene har jeg vært alene og livredd. I går kveld kom jeg på at jeg har framlegg imorgen. Har gjort alt det jeg trenger men glemte selvfølgelig bøkene og notatene mine på skolen så får derfor ikke øvet noe. 

Ellers har jeg og Lisabeth fiksa nye treningstider, og har nå masse mål på lista! Gleder meg masse til å komme igang, de to siste treningene mine har jeg bare sklidd og har derfor ikke tort å øve på de “skumle” tingene. 

 

Jeg har ikke tatt i bruk kameraet og har det heller ikke med hit. Så nå kommer det bilder med snapchat-kvalitet:

 


Nå har jeg endelig tunnelene jeg gledet meg mest til å bruke, syntes de er kjempefine. 

 

På torsdag etter skolen dro jeg til byen sammen med lillesøster der jeg kjøpte en ny cardigan som jeg har på meg på bildet over. Problemet er at jeg nå bare har 400 kroner igjen av stipendet mitt som jeg skal klare meg med til 15. november. Har bestemt meg for å ikke bruke noe som helst i kantina. 

 

Jeg kunne jo klart meg alene, jeg! Ser fram til dagen jeg kan flytte ut for meg selv og lage maten jeg vil ha, innrede akkurat som jeg vil osv. Har allerede funnet kjøkkenutstyret jeg vil ha på Clas Ohlson og diverste pynteting på møbelbutikker. 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg