Fugly in the morning

 

 

God morgen! Akkurat nå sitter jeg i senga med morgenkåpa på og spiser frokostblanding. Våkna selvfølgelig FØR 8.. Det positive er at jeg får bedre tid til å se Keeping up with the Kardashians. Begynte å se for to dager siden og er allerede på andre sesong……… 

 

Siden jeg er så lat at jeg absolutt ikke gidder å hverken dusje eller ta noen bilder med det dårlige kameraet, kunne jeg jo like godt bare ta noen webcamtoy- bilder.


Hahahahaha jeg så faktisk så ille ut at jeg måtte sensurere trynet på to av bildene. 

Jeg hadde det kjempekoselig i går. Etter skolen kom kjæresten til pappa hjem fra en tur og vi laget viltgryte til middag. Etter jeg hadde spist kom Lisabeth hit for å være instruktør, jeg klarte ihvertfall et par nye ting. Trengte litt oppfrisking i noe jeg rett og slett ikke fant en god nok teknikk på. Jeg klarte NESTEN russian layback, den er så sykt skummel så den tør jeg ihvertfall ikke å øve på alene. Etter det dro jeg på Dolly sammen med Lisa og Helene, når vi hadde spist og snakket masse gikk vi ned til meg der vi igjen snakket en del. Jeg hadde en kjempekoselig kveld og jeg har virkelig savnet dem!

 

Senere skal jeg til kjæresten for å overnatte der men til da håper jeg at jeg har gidda å dusje. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg