Na na

 

God kveld, i dag hadde jeg kort skoledag siden jeg måtte til tannlegen for å borre. Det gikk helt fint bortsett fra at jeg var bedøvd i flere timer etterpå. Etter det møtte jeg Lisa og vi skulle egentlig ta sol men siden de bare tok kort kjøpte vi heller pizza som vi laget da vi kom til meg. Vi prøvde å se litt av en film som var så dårlig at jeg ikke engang husker hva heter, men orka ikke etter en stund. Vi gikk en tur til senteret i et skikkelig ille regnvær, jeg var søkkvåt helt til jeg kom hjem. Da jeg kom hjem hadde jeg en poleøkt, den gikk både bra og dårlig. Noen ting fikk jeg til og andre ikke. Enkelte ting tør jeg rett og slett ikke å øve på uten Lisabeth som støtte, hahaha. 

Jeg tok sikkert tusen bilder før jeg fant et eller to jeg ble LITT fornøyd med..

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg