Seriene jeg ser på

 

 

Pretty Little Liars

Ganske mange har allerede hørt om Pretty Little Liars. Det er en typisk jentete serie med drama og spenning. Serien handler om fire jenter som tidligere var fem. “Lederen” i gjengen kalt Alison forsvant og et år senere får de fire jentene meldinger og brev fra en person kalt “A” som vet jentenes dypeste hemmeligheter som bare Alison visste. De trodde først det var Alison selv som var “A” men da liket hennes blir funnet forstår jentene at noe annet prøver å ødelegge livene deres. Hittil er det fem sesonger. 

 

 

American Horror Story

American Horror Story er en horrorserie som har fire sesonger. Sesongene har ingen historie knyttet til hverandre, hver sesong har en egen historie bare med samme skuespillere. Personlig er mine favoritter Sesong 1 (Murder house) og Sesong 4 (Freakshow). Dette er en av de bedre seriene jeg har sett og angrer absolutt ikke på at jeg begynte! 

 

 

Keeping Up With The Kardashians

Denne realityserien har jeg bare for et par dager siden begynt å se på. Den har hele 10 sesonger og følger livene til familiemedlemmene til familien Kardashian. Serien er ikke skriptet, det er derfor det er så gøy å se hvor gale de er og hvor mye drama det kan være i en familie. Det skjer noe nytt og stort i nesten hver episode, derfor kjeder jeg meg aldri mens jeg ser en episode! 

 

 

Orange Is The New Black 

Orange is the new black er en serie med sjangrene komedie og drama. Serien handler om Piper som havner i et kvinnefengsel i 15 måneder for å ha smuglet narkotikapenger for sin daværende kjæreste Alex for 10 år siden. Piper er forlovet med Larry men ekskjæresten hennes blir plassert i samme fengsel som henne, og serien følger hennes hverdag og vennene hennes utenfor fengselet. 

 

Sleepy Hollow

Sleepy Hollow er en serie som har sjangrene “supernatural and police drama”. Serien handler om en soldat som i 1781 under krigen drepte “The Headless Horseman” samtidig som han drepte soldaten. Over 230 år senere, altså i nåtiden, våkner de begge opp fra døden. Det blir en kamp mot det gode og det onde og serien er veldig spennende. Jeg leste ingenting om serien før jeg begynte å se den og ble overrasket over at den er så overnaturlig som den er. Smak og behag sier jeg, men jeg liker ihvertfall filmer og serier om overnaturlige ting! Hittil er det 1 og en halv sesong. 

 

 

Ser du på noen av disse? Uansett tar jeg gjerne imot tips til flere serier jeg kan følge med på! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg