Den første snøen

 

Hei, i dag da jeg var ferdig på skolen så jeg ut vinduet at det snødde en del. Fordi det er mildvær ute og bakken var våt har ikke snøen lagt seg enda. Jeg ble egentlig ikke overrasket, det skjer vanligvis før denne tiden også. Etter jeg laget en “To do liste denne uka” har jeg fått gjort mye mere enn jeg vanligvis får gjort. I går fikk jeg blant annet fylt på busskortet, skaffet legetime, hentet det nye bankkortet, kjøpt hvit sminke til halloween pluss svart siden jeg har veldig lite lyst til å bruke opp eyelineren også har jeg vasket hele badet og dusjen. Jeg skal begynne å lage en sånn liste hver uke også krysser jeg av etterhvert som jeg har gjort tingene. 

Ulempen med å vaske badet og dusjen var at jeg stod en god stund og skrubbet som førte til at jeg nå har sinnsykt vondt i ryggen. Det er til og med vondt å gå, jeg skjønner ikke hvorfor ryggen min har blitt så følsom i løpet av de siste månedene. Før var jeg aldri plage tatt. Akkurat nå har jeg sett Keeping up with the Kardashians og siden vi har prøve på mandag tok jeg med skriveboka i håp om at jeg har gjort noen av oppgavene til kapitlene vi har prøve om. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg