Vinteren er plutselig her

 

Hei! I går var jeg på halloweenfest sammen med Lisa, Helene og kjæresten. Jeg tok selvfølgelig ingen bilder og heller ikke av sminken min engang, noe som er typisk meg. Sminken min var ikke noe bra uansett, jeg kjøpte dessverre hvit sminke fra nille til 20 krone som bare gikk av med en gang.. Neste gang kjøper jeg noe som holder litt bedre. Det var hvertfall koselig, men iskaldt å gå hjem. Jeg hadde strømper opp til knærne, et ganske kort skjørt, converse og en tynn blondetopp under jakken. 

I dag dro jeg og lillesøster på kino sammen for å se Tingeling og Sjørøverfeen, det var veldig koselig! Da vi kom hjem kom den eldste tanteungen hit for å overnatte her. Snøen har lagt seg veldig mye nå og det ble nesten et sjokk hvor mye snø det plutselig var ute i forhold til for to dager siden da det var helt bart overalt. På grunn av det laget jeg en kopp kakao og fikk skikkelig vinterstemning da vi hadde fyr i peisen også. Til middag laget vi biffsnadder og det var kjempegodt, jeg hadde ikke spist så mye i dag, annet enn popcorn, en safariyoghurt og litt sjokolade. 

 

 

Resten av kvelden skal jeg se noen episoder Keeping up with the Kardashians og spise bamsepotetgull hahaha. Siden jeg er alene skal jeg satse på å ikke legge meg så altfor sent! Ha en fin kveld videre.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg