Eller ikke

 

 

God dag. Da jeg så ut av vinduet hadde absolutt all snøen smelta bort, like greit egentlig. Da jeg hørte regnet i går kveld tenkte jeg at det kom til å bli skikkelig glatt ute men siden alt er borte går det fint. Så da kom vel ikke vinteren likevel, da jeg sjekka på yr.no skulle det ikke snø noe mere framover. Håper for å være ærlig at det ikke snør noe mer før jul og at asfalten holder seg bar en stund til. Nå som det bare er en måned igjen til advent bør jeg få kjøpt litt julegaver snart. Jeg er hvert år usikker på hvem jeg skal kjøpe til, hva jeg skal kjøpe og hvor mye penger jeg skal bruke. I år tror jeg at jeg skriver en liste over hvem, hva og hvor mye. 

I dag har jeg tatt det store steget og skrevet både CV og jobbsøknad, det neste er å skrive det ut i morgen på skolen, så levere! Jeg har drøyet ut tiden så lenge nå at jeg bare måtte kaste meg inn i det. Jeg har skiftet på senga, støvsuget og tatt en dusj. Nå venter jeg bare på at jeg ikke skal være stappmett lengre og at kjæresten skal komme hit. 

 

 

 

For en stund siden var jeg med storesøster på butikken da vi plutselig fant et kjempesøtt gresskarkostyme til tanteungen min, så hun bare måtte kjøpe det. Jeg holdt på å smelte da jeg så bildet på Facebook. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg