Ommøblering = mer pole-plass

 

 

Nå har jeg ENDELIG fått ut TV-bordet jeg aldri brukte. Jeg har planlagt å få det ut i flere måneder nå, jeg prøvde tre ganger å både legge det ut for salg og å gi det bort og den tredje gangen (i går) var det endelig noen som ville ha det! Og jeg solgte det for 50 kroner hahaha, så det er jo hvertfall noe. Derfor flytta jeg senga og skrivebordet som jeg en god stund hadde tenkt til å gjøre. Nå har jeg hvertfall mye bedre plass til å trene og det var en veeldig stor grunn til at jeg ville gjøre dette. Men siden jeg og Lisabeth skal trene imorgen vil jeg helst ikke trene idag i tilfelle jeg får vondt i ryggen eller gangsperre til imorgen! 

 

Slik så det ut etter jeg flytta senga, men hadde enda ikke flytta skrivebordet eller noe. 

 

 

Og her er resultatet etter resten:

 

 

Ellers deltok jeg i forskning for et par uker siden og mottok i dag to kinobilletter som belønning! Om dere (jenter over 16) får det samme brevet i posten, er det ikke vanskelig å tisse i et glass, legge det i en ganske skjult innpakning og poste det gratis og etter en uke motta to billetter som egentlig ville kostet rundt 200 kroner. Ikke minst går det jo til forskning som er en bra ting! 

 

aint nobody stealin my tickets

 

Nå skal jeg fortsette å se på Keeping up with the Kardashians og spise opp den svenske sjokoladen. Har bare litt igjen </3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg