Exercise mat

 

 

God kveld. I dag var jeg hos Lisabeth og trente litt sammen med henne. Da jeg kom tok hun fram denne og sa det var en gave til meg! Det er en ukers tidlig bursdagsgave. Jeg ble utrolig glad, jeg har en stund tenkt å kjøpe min egen treningsmatte fordi det er utrolig vondt å tøye og trene styrketrening på det harde og av og til glatte gulvet. Denne er utrolig tjukk og myk, altså helt perfekt. 

 

Jeg har jo bursdag neste torsdag så det passet jo flott haha, jeg er ihvertfall veldig takknemlig og kjempefornøyd! 

Gleder meg kjempemasse til å bruke denne under og etter trening. Nå vil jeg bare at det skal bli fredag med en gang sånn at jeg kan trene igjen og prøve ut matta på ordentlig! Nå skal jeg faktisk pusse tennene og ta kveld, god natt 🙂 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg