At school og er sliten

 

Hei, nå sitter jeg på skolen og har matfri. Da jeg bladde gjennom Photobooth albumet fant jeg ikke mye fint for å si det sånn, men her er noe av det mildeste.. 

Vi har nettopp hatt gym, som var styrketrening og jeg er død. Nå går det bedre men jeg ble utrolig sliten. Planen var egentlig å trene da jeg kommer hjem men jeg tror heller det blir floorwork og handstand trening i dag da. Jeg har faktisk aldri hatt en økt der jeg øver på slike ting rett og slett fordi jeg syntes det blir for kjedelig og jeg gidder liksom aldri men i dag tror jeg det passer fint. Nå har jeg også den fine treningsmatta så jeg slipper å drive å rulle rundt på det harde gulvet. 

 

 

Nå har vi bare en time samfunnsfag og tre timer mediefag igjen av dagen og jeg håper de timene går fort! Da jeg kommer hjem blir det en times tid med trening, så dusje, spise middag og etter det skal jeg kanskje sove hos kjæresten. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg