Headstand

 

 

Hei! I går etter skolen øvde jeg litt på headstand og floorwork. Floorwork fikk jeg absolutt ikke til og fant ikke spesielt mange tutorials heller, men headstand øvde jeg litt på og utrolig nok fikk jeg til! Jeg har selvfølgelig enten veggen eller stanga som støtte bak meg i tilfelle jeg skulle miste balansen. 

 

 

Så her har dere et bilde av hvordan det ser ut. Når jeg er litt sterkere skal jeg også øvde på handstand. 

 

Jeg kan vel si at i dag har jeg gangsperre til tusen selv om jeg tøyet ut både etter styrketreninga og etter den lille øvinga hjemme.. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg