Julelys på rommet

God kveld! I ettermiddag dro jeg til Clas Ohlson sammen med pappa og lillesøster for å kjøpe en dokost til badet mitt hahaha. Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe sånne “julelys” til rommet for å henge på veggen over senga, jeg har helt siden jeg i 2010 så et bilde på weheartit hatt lyst på det. Og først nå har jeg gidda å kjøpe det. Jeg er hvertfall fornøyd og de kosta bare 149,- og det ble kjempekoselig å skru av lysene og bruke bare julelysene. 

Så dokosten til badet mitt, her har dere den…..

Ikke den aller fineste men jeg velger jo alltid det billigste ♥♥♥ 


ja. 
Ellers har jeg hatt en poleøkt i dag og den gikk hverken bra eller dårlig. Jeg fikk ihvertfall sånn halvveis til superman og remi sit. Problemet med superman er at jeg rett og slett ikke tør å slippe meg fram fordi jeg forrige gang slapp slik at jeg holdt på å faceplante i gulvet men heldigvis klarte jeg å finne en kriseløsning. Og remi sit gjør bare sinnsykt vondt, det er problemet. Men jeg er LITT stolt over det da hahaha. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg