Magic

I går var det utrolig fint himmel. Jeg var langt fra den eneste som postet bilde av det på facebook. Jeg så bilder overalt, og siden jeg på skolen driver og jobber med å lage en månedskalender der jeg også har bilder med, bestemte jeg meg for å låne et kamera og stikke ut for å ta bilder mens det ennå var så fint. Jeg kan ennå ikke så mye om foto og innstillinger på kamera osv osv. Men disse ble helt greie, jeg har aldri fått til bilder av himmelen før, så jeg sier megfornøyd! 

 

Denne helga blir kjempebra! I dag har jeg vært på skolen der jeg jobbet ganske mye, sett Keeping up with the Kardashians og om ikke så lenge drar jeg vil kjæresten for å lage enchiladas og sove over. I morgen skal jeg til Vilde for å sove der. Det er kjempelenge siden jeg har vært sammen med henne, så det gleder vi oss veldig mye til! Skulle ønske jeg hadde nok penger til å kjøpe noe i dag, siden det er black friday og alt. Det koster jo bare 10 kroner for sørlandschips på europris… Men seriøst, jeg skulle gjerne hatt en ny julekjole og det er jo masse salg på nettet. Jaja, sånn går det når jeg ikke har en jobb/ ikke orker stresset med en ekstra jobb ennå. Mye av bursdagspengene vil jeg jo helst spare til frankriketuren i påsken! 

 

Ha en fin helg videre!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg