2 years ago

 

 

Hei folkens. I dag er jeg hjemme fra skolen for første gang dette halvåret! Jeg følte meg rett og slett for slapp og sliten til å dra i dag. Jeg kom meg såvidt opp av senga i morgest selv om jeg hadde sovet godt og sovna tidlig i går kveld. Jeg orket absolutt ikke å sminke meg eller ta på meg så mye som en LITT stram bukse, men jeg stod likevel opp for å prøve å lage frokost og skolemat og sånt.  Jeg innså at det bare var best at jeg holdt meg hjemme i dag. Jeg har jo tross alt ikke vært borte fra skolen en dag, jeg har selvfølgelig et par timer pga tannlegetimer og legebesøk osv. I morgen er det engelsktentamen så det klarer jeg nok fint. I går tok jeg endelig meg selv i nakken og trente en stund. I hele forrige uke trente jeg ikke så mye som en gang, og jeg bør egentlig trene to ganger i uken. Så i dag har jeg skikkelig gangsperre, som forhåpentligvis går over til i morgen!

Jeg vet ikke engang om jeg har nevnt på bloggen at jeg skal reise til Frankrike i påsken til neste år. Besteforeldrene mine har en leilighet i Agde der de bruker å være noen ganger, jeg og lillesøster skal reise alene til Barcelona, så henter de oss der og kjører til Agde. Der blir vi i ca 10 dager, og de to siste dagene tilbringer vi i Barcelona, så det gleder jeg meg kjempemasse til! Jeg skulle gjerne hatt et bedre kamera å ta bilder med mens jeg er der, vi har mange plasser å besøke og vi har planlagt ting vi skal gjøre. Kameraet jeg har nå orker jeg såvidt å bruke, hadde jeg hatt penger skulle jeg kjøpt et nytt. Ikke minst en ny pc eller en mac. Jeg har nå i et år brukt skolepcen som har en kjempeirriterende stripe midt på skjermen. Den går ikke bort heller og skal jeg ha det fiksa på skolen koster det 500 kroner, selv om jeg ikke engang har gjort noe med den. Drittpc.. Betaler ikke penger jeg ikke har for noe jeg ikke engang har ødelagt. 

 

Siden jeg fikk på den gamle pcen min, fant jeg masse masse bilder. Helt fra 2009 til 2012. Så ja, slik så jeg ut for to år siden:

 

Heldigvis var ikke engang dette min verste periode utseendemessig. Men likevel… Overnappa bryn, utrolig mye sminke, lang og skrå lugg, tuppert hår og piercing i leppa som jeg syntes var såååå fint. Jeg bryr meg jo ikke om at andre gjør det samme, men akkurat nå er jeg glad jeg bryr meg mindre om å se bra ut på den måten. Jeg orker ikke å sminke meg så alt for mye med mindre jeg skal noe spesielt, lar håret være som det er og lar egentlig hele meg være som jeg er. Det er såvidt jeg orker å lakke neglene lengre, noe jeg før gjorde heeele tiden. I tillegg har jeg latt brynene vokse ut og napper bare det verste. Det er egentlig like greit, de overnappa brynene mine er jeg glad er borte for godt. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg