Pole, pole, pole

 

 

Hallo! På fredag hadde jeg og Lisabeth poletrening. Jeg fikk lære et par combos, øve på butterfly og jeg prøvde til og med shoulder mount som var jævligere enn jeg trodde. Det gjorde veldig vondt i skuldra og ikke minst var det veldig tungt, jeg innser nå at jeg virkelig bør begynne å trene styrken i armene ordentlig. Før neste sommer skal jeg klare shoulder mount, det har jeg bestemt meg for! Jeg har ihvertfall et halvt år på å øve, men tiden går jo veldig fort. Når jeg reiser til Frankrike blir det nesten to uker uten poletrening. Får bare gjøre litt styrkeøvelser på rommet og ikke minst tøye. 

 

Her er et bilde fra treningen. Etter jeg hadde studert bildet litt la jeg merke til at foten som er på stanga nesten ikke vises, men den peker mot kamera. Bare sånn at dere vet det.. Jeg tenkte bare “what???? hvor er foten?????” og jeg fikk det ikke til å stemme i det hele tatt, hahaha. 

 

Jeg må virkelig starte å ta flere bilder under treningene. Det er kjempegøy å se på de aller første bildene da jeg med en gang hadde fått stanga på rommet. Jeg var mye mer nervøs, turte aldri å slippe taket, var kjempestiv i bevegelsene og mindre myk. Man kan jo ikke akkurat si at jeg er så veldig myk nå,  jeg kommer meg langt fra ned i spagaten og når jeg har varma opp når jeg akkurat tærne mine når jeg sitter med bena strakt foran meg. I løpet av 2015 vil jeg klare spagaten! Jeg har en del mål, jeg har mål jeg skal klare før 2015, før påsken 2015, før sommeren 2015 osv. Akkurat nå er jeg ganske motivert til å klare å mestre målene mine og etterhvert være med i konkurranser. Eller, kanskje ikke de aller største. Men for eksempel NM. Jeg er nok enda ikke klar til å delta i amatør til neste mars, men kanskje året etter. Altså i 2016. 

 

Denne uka er det litt førjulsstress men jeg skal ihvertfall få til en trening i løpet av dagene som kommer. Jeg skal både spise middag hos besteforeldrene mine, dra i banken, gjøre ferdig det siste av skolearbeidet som skal leveres før juleferien, besøke oldemor, dra til storesøster som skal ha stand på senteret, sleepover med Lisa osv. Men en treningsøkt skal jeg nok få presset inn. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg