Refresh av hårfargen

 

 

I går farget jeg håret hos Helene som var i praksis på Hairshop. Skulle egentlig stusse litt men det ble det ikke tid til. Jeg hadde en del ettervekst og mye rødskjær i håret. Så det fikk jeg fiksa, men rødskjæret er ennå ikke helt borte, det er sykt vanskelig å få bort rødt. Ellers er jeg ganske sur for at det ikke har vokst noe siden sommerferien, jeg har hatt omtrent like langt hår hele tiden uten å ha klippet det. 

 

I dag skal jeg besøke oldemor og senere i dag skal jeg overnatte hos Lisa. Jeg er utrolig lei av skolen nå, og gleder meg masse til den neste skoleuka er over. Nå som det går mot skikkelig mørketid får jeg dårligere sove. I høst kunne jeg sovne klokken 10 og stå opp klokken 6 uten problemer. Nå klarer jeg såvidt å sovne klokken 12 og forsover meg alltid til klokken 7. Selv om jeg ikke skal avgårde før 07:50, har jeg mye å rekke å gjøre. Sminke meg, ordne håret, lage skolemat, spise litt frokost osv. Om jeg våkner klokken 7 rekker jeg absolutt ikke å sminke meg eller noe. Jaja, jeg får holde ut den siste uka men samtidig satse på å ikke ødelegge døgnrytmen i juleferien, som jeg gjorde sist… 

 

Ellers har jeg ikke trent noe denne uka. Hadde en liten styrkeøkt, men absolutt ingenting pole. Jeg tror jeg trenger kosttilskudd eller noe, jeg er alltid sliten og gidder ingenting. Ihvertfall ikke trening siden det krever mer enn å bare vaske klær feks. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg