Nyttårskjolen og ny pole move

 

Hallo! På lørdag fikk jeg nyttårskjolen jeg bestilte fra Nelly i posten. Jeg var livredd for at den skulle være for stor, jeg bruker vanligvis small men det stod at det anbefaltes å velge en størrelse større. Så jeg tok medium istedet. Jeg syntes det er bedre at den er litt for stor enn for liten når det er en så trang og tettsittende kjole. Heldigvis passet den bra!

 

Siden jeg ikke hadde noen andre passende kjoler valgte jeg denne fordi den er helt svart og enkel, stram, ikke for lang og har lange ermer. Har uansett ingen kjoler med lange ermer så hvorfor ikke? 

Ellers hadde jeg en treningsøkt etter skolen. Jeg klarte yogini et par ganger, så jeg måtte jo bare lete fram kameraet. Det er helt sykt vondt, og jeg har nå to blåmerker allerede. 

 

Så her har dere yoginien min. Selvfølgelig er dette bildet undervinklet og det hadde nok sett bedre ut om jeg hadde hatt kameraet litt lengre opp. I tillegg er jeg jo ikke den mykeste av alle… 

 

Endelig er det siste skolearbeidet ferdig for i år. Har selvfølgelig et prosjekt å levere inn på onsdag men det er ikke noe stress egentlig, siden jeg bare har litt som gjenstår. I morgen er det volleyballturnering og jeg skal som vanlig ikke delta. Er så glad for at dette er den siste skoleuka og etter det er jeg helt ferdig. Og skal ikke tilbake før i januar. I dag skal jeg overnatte hos besteforeldrene mine, så nå må jeg stikke!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg