Best of 2014

 

 

Hei! Nå skal jeg skrive et innlegg om hendelser i 2014, året som har vært. Selvfølgelig er ikke året over ennå, men om det skjer noe spesielt blogger jeg nok om det senere. 

 

 

Har blant annet funnet ut at det blir noen år til jeg selv skal få baby…

 

Dette ble tatt da jeg “bodde alene” i et par måneder i leiligheten under besteforeldrene mine. Selv om jeg slapp å betale regninger osv, har jeg i det minste fått litt erfaring om hva som kreves om man skal bo alene. 

 

Jeg og Lisa fikk mye bedre kontakt og fant på flere ting sammen. Hella good. 

 

I april var jeg i en limo for første gang i Jon sin bursdag!

 

Hadde en kikkhullsoperasjon der det endelig ble en løsning på å få vekk de sterke menssmertene jeg hadde. 

 

Har hatt mange photoshoots i løpet av året, men dette er et av mine favorittbilder. 

 

I mai dro jeg og Lisa til Hilleshamn, der vi blandt annet så på sauene, tok bilder og jeg sovna i bilen. 

 

I sommerferien var det kjempevarmt her i Harstad, og det ble mange badeturer. 

 

I Juli var jeg i Stavanger i litt over ei uke sammen med storesøster, ungene og kjæresten hennes. Det var en kjempekoselig tur. Vil gjerne dra dit til neste sommer også, de har så mye mer å gjøre der enn i Harstad. Flere butikker, større sted, det ser finere ut ute, de har mange fine strender, McDonalds (viktig), billigere mat osv. 

 

Mens jeg var i Stavanger piercet jeg tungen. Det var dritvondt og ihvertfall tiden etterpå. Nå er jeg glad alt er over og at jeg såvidt kjenner noe til den. 

 

Fant ut på den harde måten at jeg er veldig allergisk mot kaniner… Hahahaha, så jævlig har jeg aldri sett ut før. Så helt mørbanka ut og følte meg mørbanka også. 

 

Jeg begynte med pole i april, og i mai fikk jeg min egen stang hjemme! Dette er en av de største tingene som har skjedd i år og jeg er veldig glad for at det. Hadde det ikke vært for at Lisabeth kommenterte bloggen min, hadde jeg nok ikke begynt i det hele tatt. Så, en stor takk til henne som har vært en veldig flink lærer!

 

Jeg ble kjent med Mathias. Vi har gått på samme ungdomsskole i tre år, og i sommer vi endte opp med å bli sammen! Dette syntes vi begge er ganske rart, siden vi la merke til hverandre på ungdomsskolen men aldri sa noe eller snakket. Om et par uker har vi vært sammen i et halvt år. Vi er ganske forskjellige men personlighetene våre er ganske like, det er nok derfor vi kommer så godt overens. Vi har tross alt aldri kranglet, men det kommer vel en dag, hahaha…

 

Slenger inn et par år gammelt bilde av meg. Kanskje 13-14 år gammelt, hvem vet. 

Så vil jeg bare si at dette året har vært både bra og dårlig. Mest bra da. Det har skjedd mye dårlig, men jeg vil heller legge fokus på det som er bra! Jeg har endelig begynt med pole dance som jeg i flere år har drømt om, jeg har fått verdens beste kjæreste, jeg har skjerpa meg veldig på skolen dette halvåret, blitt flinkere til å si nei (før turte jeg absolutt ikke å si nei eller føle at jeg gjorde andre skuffa eller sint). Personer i livet mitt har både kommet og gått, og sånn er det bare. Har lært meg å bare ta ting med ro og la ting skje som det skjer. Null stress! Det er også målet for 2015, jeg har ingen nyttårsforsetter som “slutte å spise godteri” “gå ned i vekt” blablabla. De eneste jeg har er å ikke sette for høye krav til meg selv og å gjøre mitt beste, ingen kan forvente noe annet. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg