Late night blogging og nytt kamera

 

Det skjedde vel egentlig ganske spontant det der. I dag bestemte jeg meg for å endelig kjøpe meg et nytt kamera. Det var salg og jeg fikk endelig min Canon EOS 700D som jeg lenge har hatt lyst på. Det er ikke for avansert og helt perfekt for meg. Vi har disse på skolen og hver gang jeg låner et kamera ber jeg om et 700D. Den har touch skjerm, kan filme og har en “selfieskjerm” som jeg liker å kalle det. Altså man kan “ta ut” og snu skjermen slik at man kan se seg selv. Og jeg syntes ikke minst det er lett å håndtere og tar brae bilder. Jeg kjøpte det for 4499,- på elkjøp. Når det var salg, så hvorfor ikke bare slå til med en gang? Nå trenger jeg absolutt ikke å bekymre meg for fotograferingen til Frankriketuren. Jeg vet at vi skal besøke flere fine steder og gamle bygninger, og da vil jeg gjerne få så flotte bilder som mulig. Jeg er jo glad i å ta bilder og få et fint resultat! 

 

Noe ansiktbilder ble det nok ikke. Jeg er usminka og har som prikken over i’en fått tre fine og veldig synlige kviser i panna. Er ikke akkurat noe jeg stolt vil vise frem, så jeg får bare håpe de går bort så fort som mulig! 

 

Så ja, jeg er ganske overlykkelig! Nå kan jeg endelig ta fine bilder. Jeg har ikke orket å løpe ut for å ta nordlysbilder når jeg ikke engang hadde troen på mitt forrige kamera. Jeg har jo ennå ikke kvittet meg med det, men jeg har tenkt til å gi det til pappa som jeg tror gjerne vil ha det 😉 

 

De siste dagene har vært koselige. Jeg er veldig fornøyd med alle julegavene jeg fikk og kameraet ble en julegave til meg selv! Fra i går til i dag satt jeg og kjæresten barnevakt for tanteungene mine. Det var koselig! Og jeg har ihvertfall fått en oppfriskning i tankene om at det blir ennå en god stund til jeg selv skal få barn… Selv om jeg syntes barn er kjempesøte og jeg liker dem veldig godt, er det veldig slitsomt og mye hardt arbeid med unger! Så i dag har vært en veldig fin dag. Jeg har kjøpt nytt kamera, jeg har besøkt mamma sammen med storesøster og tanteungene, jeg og lillesøsteren min laget enchiladas mens vi så på Madagaskar og senere halve Ghost filmen. I morgen skal jeg og kjæresten på kino for å se Tingeling, det er vel ikke en film han ser så veldig mye fram til å se (som jeg gjør..), men vi får ihvertfall sett meg på storskjermen i en reklame! Det blir veldig flaut å se meg selv tror jeg. Da vi passet tanteungene fikk jeg melding hos søster om at jeg var på kino, og det er jo gøy helt til jeg selv sitter der og ser meg selv, hahaha. Nå begynner det å bli litt sent, så nå gjenstår bare tannpussen og litt mobilspill som Hay Day og Kim Kardashian Hollywood. 

 

Ha en god natt videre, og en fin dag i morgen! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg