Jeg har kjøpt en bil!

 

I dag utgikk treninga og det er det en grunn til, jeg har nemlig kjøpt en bil! Hele greia ble gjort på bare et par timer og allerede nå står den på parkeringsplassen vår. Dette er altså min første bil, og den passer helt perfekt for meg. Fire dører, firehjulstrekk, ikke så stor, ganske billig i drift osv. 

 

Det er helt sykt for meg at min helt egen bil er utenfor huset og at jeg holder min egen bilnøkkel! 

 

Jeg er kjempeglad og jeg kan ennå ikke helt fatte det selv. Nå er det faktisk litt under et år igjen til jeg kan kjøre den helt alene! Så nå har jeg ihvertfall god motivasjon til å ta lappen så fort som mulig. Aller helst vil jeg kjøre opp på dagen, jeg vet det er litt vanskelig å få til men det er jo lov å håpe. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg