Perfekt tid å bli syk på?

 

Er det ikke det ene, så er det det andre. I går morgest hadde jeg kjempevondt i halsen og jeg følte meg ganske syk utover dagen. Da det ble kveld begynte jeg å føle meg veldig dårlig, og i hele natt har jeg halvsovet og våknet hele tiden. Så nå har jeg fått influensa, er det ikke typisk? Rett før nyttårsaften, da jeg egentlig skulle være ute og ha det gøy med venner. De planene ble endret og jeg skal heller dra til besteforeldrene mine, jeg klager jo ikke på det da! Vi skal spise kalkun, jeg får vært sammen med Victoria og tatt masse bilder. Jeg skal også prøve å ta noen bilder av rakettene, det er nemlig bra utsikt hos dem! Etter det skal mest sannsynlig kjæresten sove over hos meg selv om vi ikke drar ut sammen. Da får jeg jo nyttårssussen likevel, selv om det ganske sannsynlig er etter klokken 12 da. Neste nyttår får jeg satse på at jeg er frisk og kan dra ut sammen med vennene mine, da er jeg jo også 18 år! 

 

Kan vel si med hånda på hjertet at dette ikke ble tatt i dag, hahaha. Jeg føler meg virkelig helt jævlig nå og det er flaks jeg klarte å komme meg i dusjen i dag! Hver gang jeg skulle reise meg ble jeg kvalm og det dunka i hodet, så å stå oppreist var jeg ikke så veldig glad for. 

 

Er det ikke også typisk at jeg virkelig vil trene litt pole nå? Noe jeg absolutt ikke bør gjøre, men det får jeg heller ta når jeg er blitt frisk igjen. Som jeg håper er as soon as possible! Vil være så lite som mulig dårlig i morgen, jeg vil jo få mest mulig ut av dagen og ikke bare bli sengeliggende som jeg har vært i så og si hele dag. Jeg har desperat prøvd å drikke kakao, ta paracet, vitaminer, slappe av og drikke mye vann osv. Men det ser ikke ut til at det har blitt noe bedre. Det blir jo vanligvis verst om kvelden og om morgenen, så jeg får bare prøve å holde ut. Så nå satser jeg på å få en litt bedre natts søvn i natt og forhåpentligvis være litt friskere imorgen! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg