My new years eve

 

Godt nyttår folkens! 2015 er allerede i gang, og jeg bryr meg egentlig ikke hahaha… Jeg kan ihvertfall fortelle om dagen min i går! 

 

Vi dro til besteforeldrene mine ca klokken 7. Der spiste vi og koset oss. Jeg tok noen bilder sammen med søskenbarnet mitt, Victoria. Og ellers knipset jeg litt bilder av tanteungene mine og av fyrverkeriet, men fyrverkeribildene ble ikke noe særlig bra. Neste nyttårsaften satser jeg på at stativet mitt ikke er ødelagt sånn at jeg får vippet kameraet opp mot himmelen der rakettene er…. 

Når klokken var 1 på natta kjørte vi for å hente kjæresten min, så dro vi hjem. Han sov over her og jeg er ennå ikke blitt frisk. Jeg hoster hele tiden, nesa renner og jeg har menssmerter til 1000. Jeg skal heldigvis til legen neste fredag, så da får jeg ta det opp der. Her et par av de hundre bildene jeg tok igår:

 

Jeg har ikke orket å redigere på noen av bildene, så de ble som de ble. Til slutt ga jeg opp stativet og endte opp med å holde kameraet med hendene, noe som ikke gikk noe bra det heller. Satser på å ha fått fikset stativet til neste nyttårsaften og få gjort det litt bedre da! 

 

Jeg har ihvertfall ting å se fram til i 2015. For det første skal jeg til Frankrike og Barcelona sammen med lillesøster og besteforeldrene mine i 10 dager. Noe annet jeg gleder meg veldig mye til er å bli 18 og at jeg kan ta lappen i år! Også at jeg starter mitt siste skoleår på videregående, jeg vet det kommer til å bli tungt men jeg får bare tvinge meg gjennom det skoleåret! Jeg ser jo også allerede fram til sommerferien, det kommer til å gå fort framover til da, håper jeg. Jeg satser på å få et flott år, og det håper jeg dere også får! 

 

 

2 kommentarer
    1. Synes bildan ble bra æ! Fyrverkeri e virkelig vanskelig å fotografere, så synes det ble bra (y) i hvertfall med tanke på at anledninga ikke byr sæ så ofte i nord-norge, så man får jo liksom aldri øvd sæ heller d:

    2. Lisabeth: Ååå, tusen takk! Ja, det va vanskeligere enn æ hadde trudd også blei det mye tull med stativet, men nu har æ fått fiksa et nytt stativ som æ fikk gratis 😀 Så da prøve æ igjen til neste nyttårsaften!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg