Litt innkjøp og litt syk

 

Hallo! I går da jeg var i byen sammen med kjæresten kjøpte jeg to topper siden jeg trengte det. Jeg kjøpte en peplumtopp med paljetter til litt finere bruk og en genser med blonder på skuldrene. 

Hver topp kostet 99,- på Cubus. Egentlig hadde jeg tenkt til å bestille fra Nelly, men det orket jeg ikke. Fant uansett ikke så mange fine klær på salg der, og siden jeg ikke har all verden med penger etter å ha kjøpt både bil og et kamera var det like greit å bare finne noe i butikken som jeg også har mulighet til å prøve. Vil spare så mye som mulig, ooog muligens skaffe meg en jobb for å få tjent opp de pengene jeg nå har brukt fra sparekontoen… Men men, det blir bare verre om jeg stresser med det og ikke får det gjort. Jeg får heller først og fremst prioritere skole og se hvordan det går! 

 

 

Resten av dagen aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet ihvertfall at dette er siste dagen av ferien, så den skal jeg nyte. I morgen skal jeg prøve å komme meg opp tidlig, noe jeg ikke gjorde i dag. Jeg vet at vi skal spise middag i kveld, så det ser jeg fram til! Mat er viktig, hahaha. Ellers tror jeg det hadde vært lurt å vaske klær og støvsuge litt nå som jeg ikke er altfor syk lengre. Hoster som aldri før og nesa renner, men ellers er jeg i ganske grei form i dag! Grei nok til at jeg kan gjøre litt husarbeid. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg