Skolestart is a bitch

 

 

Hei folkens! Ja… Nå er det bare en dag igjen til skolestart, og jeg gruer meg ganske mye. I dag skulle jeg stå opp klokken 8, satte på flere alarmer og hele greia. Jeg våknet av et dunk oppe og så at det var lyst ute, jeg tenkte bare “okei, klokka kan faen ikke være 8”. Jeg så på klokka og den var 11, så jeg hadde ikke engang hørt alarmen i det hele tatt! Jeg ble så utrolig sint på meg selv, hvordan i alle dager skal jeg klare å sovne i kveld og stå opp halv 7 imorgen tidlig? Uansett hva skal jeg legge meg klokken 10 i dag, om jeg er trøtt eller ikke. Jeg skal ihvertfall legge meg da, ligger jeg der lenge nok sovner jeg jo uansett. Det er vel bedre at jeg sovner klokken 12 enn klokken 2. Jeg har gjort så og si alt klart. Jeg har dusja, skiftet på senga, støvsuget, ryddet vekk julepynten jeg hadde på rommet og ryddet litt generelt. Jeg vet godt at jeg aldri kommer til å gidde å gjøre så mye husarbeid mens det er skole, så det er vel like greit å få alt unnagjort når jeg enda har en dag fri! 
I går hadde jeg utrolig nok en liten treningsøkt! Jeg har et problem med at stanga ALLTID er glatt. Egentlig skal man ha godt grep når den er varma opp, men det har jeg ikke. Ikke hadde jeg smurt meg inn med noen kremer, ingenting. Sånn er det hver gang jeg trener, det er jo ikke rart jeg føler at jeg ikke kommer meg noe lengre når jeg rett og slett ikke tør å gjøre ting siden jeg bare sklir. Jeg vet godt at jeg klarer butterfly, superman og falling star men jeg tør jo ikke å gjøre noen av dem når det er stor sannsynlighet for at jeg kan skli så mye at jeg detter ned fra stanga og knekker nakken. Dette plager meg skikkelig, men neste gang Lisabeth kommer hit skal hun ta med sprit og en av hennes vaskeskjorter for å se om det kanskje er skjortene jeg vasker stanga med det er noe galt med! Jeg håper egentlig at det er det som er problemet, da vet jeg i det minste hvorfor det er sånn. Da kan jeg jo faktisk gjøre noe med det, men nå som jeg ikke vet hva som er problemet er jeg helt hjelpeløs.
Jeg fikk ihvertfall postet en liten video på instagram fra gårdagens økt. Siden jeg føler et stort hat til skolepcen og det IKKE FUNKER å legge inn videoen her, kan dere selv se den enten HER, eller gå inn på brukeren min som er Supermariohh

Et bilde jeg tok litt etter jul av den kjære julepynten som nå er pakket ned. Det er veldig greit at jula er over og at den ikke er tilbake før om 11 måneder, men likevel føltes det veldig tomt i stua etter alt var borte. 

Her er en av fisken/algespiserne våre. Den ble nesten litt usynlig sammen med steinene, men men. Fisker er veldig vanskelige å få tatt bilder av, så her det er beste jeg fikk til!

Ellers begynner jeg å bli ganske sulten, flaks at det snart er middag da! Så ønsker jeg dere alle lykke til i morgen med det dere skal gjøre. Enten det er skole, jobb, være hjemme, se keeping up with the kardashians… Lykke til. 
(FORRESTEN ANER JEG IKKE HVORFOR JEG IKKE KAN LAGE AVSNITT, DET ER IKKE MIN FEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg