Ting blir gjort

 

 

God kveld! I går ble det dessverre ingen blogging ettersom det var første skoledag og hele greia. Det negative med å gå på skole er vel at jeg om ettermiddagene er “fullbooket” og får derfor ikke blogget noe særlig. I dag var ihvertfall skoledagen veldig grei, først så vi Titanic som varte helt til matfriminuttet, etter det jobbet vi bare med filming og klipping. Ellers har jeg både fått levert jobbsøknad og kjøpt ei skrivebok som skal være til bare pole! Det er deilig å endelig ha det gjort, helt siden sommerferien har jeg drevet og sagt at jeg må levere jobbsøknad osv, og først nå fikk jeg det gjort. Jaja, jeg må vel bare kaste meg ut i det om jeg vil tjene opp penger til sparekontoen! Poleboka kommer jeg til å bruke til en slags treningsdagbok, “oppskrifter” på moves, forslag til combos og koreografi, mål osv. Da kan jeg ha alt på en plass og slippe å ha tusen dokumenter på pcen eller papirer slengende rundt omkring i forskjellige skrivebøker. Ellers var jeg en tur hos besteforeldrene mine idag, jeg spiste middag der og løste kryssord. In fact elsker jeg kryssord, om dere ikke visste det fra før. Men jeg bruker bare å kjøpe mikkemus, donald og tom&jerry- kryssordblader. Jeg syntes nemlig de andre blir for vanskelige, hahaha. 

 

Jeg er utrolig glad for at det går mot lysere tider, selv om det ikke føles sånn ut i det hele tatt. Sakte men sikkert skjer det nok, det er jo lyst mens jeg er inne på skolen og får derfor såvidt sett lyset ute i det hele tatt ettersom det er mørkt igjen når jeg går hjem. 

 

I morgen vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. På skolen skal jeg og Julie i studio for å ta bilder, og vi har heldigvis kort dag! Så da har jeg nok noen bilder å dele etterhvert. Ha en fin kveld videre! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg