XO / The Host

 

Her er noen av bildene vi tok i studio i dag. Jeg skulle fått byttet profilbilde egentlig, det jeg har nå sitter jeg jo med nisselue på.. Jula er jo over nå, men jeg har alltid vanskeligheter med å finne ut hvilket jeg syntes ble best osv. I tillegg er facebook så tullete og sier at man må croppe det, men helllllllllll no. Skjønner ikke hvorfor engang. Jeg er egentlig ganske sulten, men brødskive er jo ikke det som frister mest akkurat. Jeg tror bare jeg skal ta det med ro idag, skrive litt i poleboka, løse litt kryssord og sånne ting. Jeg er ganske sliten egentlig, jeg lå våken ganske lenge i går kveld før jeg fikk sove. Våknet likevel klokken 6 i morgest, men brukte sikkert en halvtime på å bare bytte klær. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig ble så ubesluttsom. Vanligvis finner jeg fram hva jeg skal ha på dagen før sånn at jeg slipper å stresse om morgenen. Jaja, får håpe jeg får sovet ordentlig ut i helga ihvertfall! 

Ellers vurderer jeg å klippe meg litt. Som dere ser på bildene er tuppene mine veldig slitte, og henger bare der som tynne tråder. I tillegg har det jo ikke vokst særlig mye siden sommeren, noe jeg vil det skal gjøre! Om håret er slitt vil det uansett bare tygge seg oppover, som vil si at det blir i samme lengde hele tiden. Derfor er det egentlig litt lurt å klippe dem bort sånn at håret kan vokse fortere. Samtidig er jeg livredd for å få kort hår igjen, jeg vil nemlig at lengden på håret skal være ca. til magen. Er det noe jeg ikke skal gjøre så er det å klippe meg kort, det gjør jeg heller når jeg blir 40. Jeg har uansett ingen planer om å farge håret før det går mot sommeren. Da tenker jeg å stripe det litt lysere. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg