Walkpad

 

 

Hei folkens! Sitter på skolen akkurat nå og har faget UB (Ungdomsbedrift). Vi er ei gruppe på fire stykker og bedriften vår heter Walkpad UB. I dag fikk vi inn produktene som vi skal selge som er et stativ til både nettbrett og telefon. 

Som dere ser fungerer stativene på to måter. En løsning er at vakuumsugekoppen kan festet på telefonen og klypen på noe annet, eller å feste telefonen i klypen og vakuumsugekoppen på et speil eller noe annet. Til nå har vi fargene hvit, svart og rød/rosa. Fargene blå og grønn er også tilgjengelige om noen ønsker det. 

 

Foreløpig sender vi dessverre ikke ut disse til andre byer, men om dere ønsker å kjøpe et eller flere stativer her i Harstad kan dere kontakte oss HER på facebooksiden vår. Der står det også både adressen vår og nummer. Forresten koster et stativ 99,-. Da vi idag testet ut stativet i bruk, bestemte jeg meg for at jeg virkelig vil kjøpe et selv! Jeg kan jo for eksempel bruke sugekoppen på speilet for å filme og ta bilder med mobilen når jeg trener pole. Det kan også brukes på kjøkkenet når jeg baker og bruker oppskrifter på mobilen, feste den til speilet når jeg sminker meg om jeg vil se et bilde eller se en sminkevideo eller noe sånt. Den kan brukes til så og si alt egentlig! Så den har jeg bruk for. Vi har fått to kunder i dag allerede, så jeg er nesten litt stolt, hahaha! 

 

 

2 kommentarer
    1. Hallo! Jeg leste her du har reist til Barcelona. Jeg er webansvarlig for VisitBarcelona.no og lurte på om du hadde hatt mulighet å delta i et lite intervju om Barcelona? Tanken er at du kan dele dine tanker om byen som destinasjon for nordmenn som vil ut å reise. Intervjuet vil bli publisert på VisitBarcelona.no Kan ikke du sende meg en email om du synes det høres ut som noe du kunne hatt lyst til? Mange hilsener Beate Martinsen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg