Peacock

 

 

God kveld folkens! I dag hadde jeg trening sammen med Lisabeth hos henne i den nye leiligheten hennes. Det gikk veldig bra, og jeg skulle bare ønske jeg ikke var noe syk. Noe jeg nemlig fortsatt er, halsen min er ikke god, hodet dunker om jeg blir litt sliten eller om jeg bøyer meg ned osv. Jeg prøvde ihvertfall mitt beste, har lært en oppvarmingsrutine som jeg har skrevet ned i poleboka, øvet litt på butterfly, superman og litt andre ting. Utrolig nok fikk jeg nesten til peacock, jeg syntes den er ganske fin og det var egentlig litt lettere å gjøre den enn jeg trodde. Det virket så innviklet å komme inn i den og skummel osv osv, men det syntes jeg ærlig talt ikke den var. Den må selvfølgelig finpusses og den nederste foten peker litt feil vei og sånne ting. Jeg er ihvertfall kjempeglad for at jeg så og si har klart den, jeg hadde jo egentlig satt den opp som mål i april! Jeg blir alltid kjempeglad når jeg klarer slike ting en stund før jeg egentlig forventet å klare det. 

 

Slik ser det ut iallefall! Litt stomach rolls men det får bare være, de vil nok komme enten jeg vil eller ikke i en slik posisjon. 

 

Nå tror jeg at jeg skal slappe av med litt American Horror Story og noe å spise. Kjenner jeg begynner å bli ganske sulten nå etter treninga! Ellers ga Lisabeth meg litt sprit og en klut for å prøve å vaske min stang med. Som jeg sikkert har nevnt tidligere er den veldig glatt uansett om jeg varmer den opp eller ikke. Sprit har funket på veldig mange, så hvorfor ikke? Jeg krysser fingrene for at det fungerer! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg