En typisk søndag

 

 

Hei folkens. Skal ikke lyve og si at jeg ikke sitter her som vanlig med en pose salt potetgull og dip. Selvfølgelig også et par episoder Keeping up with the Kardashians. For øyeblikket ser jeg ikke ut som et glansbilde akkurat. Håret oppsatt og alle veier, usminka, mørk rundt øynene, en hettegenser slengt på og litt tørre lepper. Fabulous life of Mairho. Jeg har tenkt litt på at jeg egentlig bør bli litt sunnere, ikke at det er noe jeg vil i det hele tatt. Men fordi jeg merker det godt på både humøret og kroppen min. Jeg gidder ingenting, har sjeldent noe energi, er ofte i dårlig humør, går opp i vekt, er lengre syk enn jeg bør være og mange mange flere ting. Akkurat nå bør jeg egentlig vaske badet, vaske klær og muligens ta en dusj. Men gjett hvem som ikke gidder? Meg. 

 

I går hadde min best friend forever Lisa bursdag. Hun ble 18 år og jeg er rimelig frustrert for at jeg ikke kan joine henne med ting før om ca 11 måneder. Jeg kan ikke dra på byen, ikke kjøpe tobakk, ikke kjøpe alkohol, ikke ta lappen, ikke ta tatovering og ikke stemme ++. Det er ulempen med å være født sent på året det. I går var jeg sammen med henne i byen en tur. Vi spiste og hun fikk bestilt seg time til tattoo. Jeg er så spent på hennes vegne, vi har snakket veldig mye om tatoveringer og at hun endelig kan ta det nå. Da jeg var hjemme kom kjæresten hit. Vi laget enchiladas og gjorde vel egentlig ikke stort mer. I dag så vi på filmen 28 days later, spiste rundstykker til frokost, spiste ribbe til middag og is og nonstop til dessert. På tirsdag har vi vært sammen i et halvt år, så vi håper på å få funnet på noe sammen da. Ikke fordi et halvt år er så veeeldig mye, men men. 

 

Ellers har jeg sovet i sikkert 10 timer i natt og er langt ifra trøtt. Jeg får bare håpe at jeg klarer å sovne slik at jeg IKKE forsover meg i morgen. Har vel egentlig ingen planer om å sminke meg i morgen da, så hva gjør det vel om jeg våkner et kvarter senere enn jeg må.. På tirsdag er jeg ferdig på skolen til matfriminuttet, da skal jeg benytte sjansen til å dra på legesenteret for å ta noen blodprøver før det stenger. 

 

Ha en fin kveld videre og lykke til alle som må stå opp tidlig imorgen (inkludert meg). 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg