Summer? Yes please.

 

 

Bladde gjennom noen bilder fra sommerferien i 2013. Jeg lengter virkelig etter sommer nå! Da jeg gikk hjem fra skolen i dag holdt jeg på å fryse ihjel og gikk det aller forteste jeg kunne, nå kan jeg høre at det er sterk vind utenfor. Det er iskaldt inne på rommet mitt selv om jeg skrudde opp varmen for et par timer siden og kledde på meg en ekstra stor cardigan. Så nå tenkte jeg at jeg skulle dele et par bilder fra den herlige sommeren!

 

Meg og min eldste tanteunge. Da dette bildet ble tatt var ikke Emmitt født ennå. Han heter ikke egentlig Emmitt men det er noe jeg liker å kalle han siden Eliah (på bildet over) ikke klarte å si navnet hans ordentlig da han ble født, og sa derfor Emmitt. Her tror jeg Eliah bare var 1 og et halvt år kanskje? Det er så trist at dem begge to blir større, jeg vil at de skal være små for alltid! 

Katta til storesøsteren min hadde fått kattunger og jeg elsket dem! De var kjempesøte og jeg ville kose med dem hele tiden. 

 

Herregud blir både sulten og tørst av dette bildet. Tenk å kunne spise ute i sola uten å sitte med kjeledress, votter, lue, skjerf og militærsko. Det hadde vært helt greit det.

 

Jeg husker godt denne dagen. Kvelden før kom jeg hjem fra Finland og dro rett til Helene. Morgenen etter hadde vi photoshoot i hagen, og dette bildet brukte jeg som profilbilde et par måneder, hahaha. 

 

 

I perioden før sommerferien var det utrooolig varmt her. Det var over 25 grader hver dag, og jeg benytta ofte sjansen til å gå ut for å sole meg. Skolen benytta seg heldigvis også sjansen, og vi fikk flere ganger gå turer ute, spise is og være masse ute. 

 

Når jeg ser bilder fra disse årene, tenker jeg bare STAKKARS håret mitt. Det er et under at det ikke falt av! Jeg farget det 24/7 og det så jo ikke ut noen av gangene uansett fordi hårfargen ble styggere enn jeg hadde forventet. Tror aldri jeg kunne hatt turkist hår igjen med tanke på å vedlikeholde fargen, det er utrolig dyrt og vanskelig. Er det noen “ville” farger jeg kunne hatt nå ville det vært lilla eller rød. Men jeg tror bare jeg skal holde meg til nøytrale farger, de er i det minste lette å holde på!

 

I fjor var det varmt så og si hele sommerferien. Vi hadde bare et par “dårlig vær”- dager. Jeg håper for all del at det blir like varmt og fint denne sommeren også. Det hadde vært veldig bra, ihvertfall nå med tanke på at det er minusgrader og iskald vind ute.. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg