Limo

 

 

Hallo! Beklager for at jeg ikke har blogget noe denne uka. Jeg trenger ikke engang å forklare at det har vært mye stress. Jeg kan ihvertfall fortelle at jeg feiret bursdagen til Lisa og Helene igår! Først var vi hos Lisa, så hos Helene og deretter dro vi i limo. Noen av andre dro selvfølgelig ut på byen etterpå, noe som jeg og Mathias ikke kunne fordi vi har bursdag senere på året. Jeg tok med kameraet, men resultatet ble ikke like bra som jeg hadde trodd. Vi ba mannen som kjørte limoen om å ta bilder av oss, og så dum som jeg er hadde jeg glemt at manuellfokusen var på.. Derfor ble absolutt alle bildene blurry. 

 

Jeg legger ut de som ble best, og det sier jo litt. Er det et yrke jeg ikke skal satse på, er det fotograf, hahaha. Det siste bildet kunne blitt så bra om jeg bare hadde visst at kameraet stod på manuellfokus, så nå er jeg skikkelig sint på meg selv! Her er de ihvertfall:

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg