Tilfeldig shopping

 

 

Hallo! I går etter skolen var jeg i byen sammen med Julie og Sandra, egentlig skulle jeg bare innom banken. Nemlig fordi jeg klarte å sperre BankID’en min.. Først ville de en tur innom Bik Bok, det ville jeg også siden det er lenge siden sist jeg har vært der. Inne der endte jeg opp med å kjøpe to topper fordi det var salg, inne på carlings kjøpte jeg tre topper og på cubus kjøpte jeg to truser.. Er det salg, så er det salg! For 7 ting betalte jeg 420 kroner, hadde ingen av tingene vært på salg hadde det kostet rundt 1500! Så det lønte seg virkelig. Jeg letet egentlig bare etter ei rød rutete skjorte på Carlings, den hang under “3 for 299,-“, selveste skjorta kostet egentlig 299 så jeg fikk så og si med to ekstra ting “gratis”! 

 

Her har dere bilder av toppene jeg kjøpte. Trusene gadd jeg ikke å ta bilde av ettersom jeg har ei av dem på meg nå, håper dere forstår! 

 

Denne genseren fra Bik Bok var på tilbud til bare 49,-. Ikke bare syntes jeg den var fin og “basic”, den har også veldig deilig stoff! Husker ikke helt hva den originalt kostet. 

 

Singlet med perler fra Bik Bok på tilbud til 49,-, originalpris her husker jeg heller ikke helt. Tror muligens det var 99,- 

 

My dream shirt fra Carlings, hahaha. 3 for 299, originalprisen var 299,- 

 

Denne tok jeg gjerne med på kjøpet! Denne kostet originalt 399,- 

 

Denne ble også med på kjøpet. Originalprisen var 299,- 

 

På Cubus hadde de kjempemye salg, i en hylle lå det flere av akkurat de blondetrusene jeg elsker! Vanligvis koster det 69,- for en, men nå bare 10,- for en! Herregud så glad jeg ble. Synd de bare hadde to farger i min størrelse igjen da. 

Jeg er ihvertfall fornøyd! Sparte tross alt 1000 kroner eller mer på alt. Nå blir det ihvertfall ikke mer bruk av penger på klær, det er jeg sikker på! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg