Helgene går altfor fort

 

Jeg har hatt en kjempekoselig helg, men det har gått sykt fort! Jeg og kjæresten var i leiligheten der vi koset oss masse. Vi laget mat, så på Prison Break og tok det med ro. Igår kveld laga vi barbequemarinert kyllingfilet og ris, det var veldig godt og lett å lage! Så gjennom hele “oppholdet” har vi laga amerikanske pannekaker, spaghetti og kjøttdeig, grandis og barbequemarinert kylling. Igår stressa vi med bussene fordi vi/ jeg hadde misforstått bussene på tromskortet.no helt. Det var iskaldt igår og masse vind, så vi gikk til busstoppet og stod der en stund før vi innså at bussen aldri kom, vi måtte da gå tilbake igjen. Vi fant ut ordentlig hvilke busser vi måtte ta fram og tilbake så etter 10 min var det bare å få på ytterklærne og gå ut igjen. Da vi endelig kom oss til byen handlet vi litt mat for så å dra tilbake igjen. Jeg syntes det er så trist at jeg nå sitter alene på rommet mitt, hahaha. Hadde gledet meg så mye til helga og nå er den over allerede.

Jeg trøster meg med at det var veldig koselig og at det bare er 26/27 dager igjen til det er vinterferie! Det er veldig typisk meg å ha nedtelling til ting. Det er for eksempel 65 dager til vi reiser til Frankrike, 145 dager til sommerferien og 292 dager til jeg er 18. Herregud det føles som det er så lenge til, jeg har allerede blitt fast bestemt på to tatoveringer jeg skal ha. Kjipt å måtte vente 292 dager til jeg kan så mye som bestille time. Den største tatoveringen jeg har planlagt vil jeg ta på Leading Light i Stavanger, der er de kjempeflinke. Det var der jeg tok piercing i tunga i sommerferien, og det er et av de beste studioene i Norge. 

 

 

Tok ikke akkurat mange bildene, men jaja. Jeg tok i det minste et par! Satser på å gå til sengs snart, når det er opp om morgenen klokken 6 trenger man litt søvn. Vi har samfunnsfagprøve imorgen, og jeg satser på at det kommer til å gå greit. 

 

God natt!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg