Veien til førerkortet og klaging over vinteren

 

Hei! Sitter som vanlig på rommet mitt og gjør ingenting. Kan ikke trene, nemlig fordi jeg har hatt så utrolig tørr hud i det siste (en god grunn til at jeg vil ha sommer) og jeg har derfor måtte smurt meg inn med fuktighetskrem som da vil si at jeg bare sklir om jeg trener. Har ikke medlemskap på treningstudio heller, noe som er ganske kjipt for da kunne jeg ha trent vanlig. Det er ikke mye motiverende med styrketrening inne på rommet mitt uten treningsutstyr. Har ikke akkurat råd til medlemskap heller, så det får vel bare være. 

Hele skoledagen gikk til å tegne storyboard og jeg ble faktisk ferdig selv om det skal være ferdig til fredag! Jeg har til og med laget to, så det er jeg fornøyd med. Jeg begynte i går å lese litt til teorien, ikke mye da. Bare 20 sider eller noe, syntes det er lite med tanke på hvor mange ganger jeg må lese gjennom det før det sitter ordentlig. Det er ikke det mest underholdende for meg å lese heller akkurat, men det er jo bare noe jeg må gjøre. Skal ikke ta teorien før i sommer, men det er greit å starte tidlig sånn at jeg slipper å stresse meg ihjel et par uker før tiden er inne.

Ellers har været vært ganske jævlig her. Det har både regnet og snødd, igår hølja det ned og det var i tillegg lyn og torden. Det er ekstra ille å gå ned bakken til huset mitt som er nede ved havet. Det blåser det hele tiden uansett vær, og ihvertfall når det er vind fra før av. Nesten hver gang jeg går ned den bakken om høsten eller vinteren småløper jeg fordi det er så kald vind. Så det er i disse dagene jeg VIRKELIG skulle ønske jeg hadde lappen. Novemberbarn… 

 

Sitter og spiser toast og ser på serier. Har gitt American Horror Story Asylum en ny sjanse, og den var bedre enn jeg hadde trodd! Etter første sesong ble jeg så utrolig skuffa over at sesong 2 ikke var en fortsettelse på førstesesongen, men at det var en helt annen historie. Jeg orka derfor ikke å se på den, og jeg hadde hørt den var dårlig uansett så hvorfor skulle jeg liksom gidde. Siden alle de andre sesongene faktisk er bra,  bestemte jeg meg for å se den likevel og jeg angrer ikke! Haha ja jeg vet forresten at jeg ser veldig sløv og trøtt ut på bildet av meg, det ble tatt idag og jeg har en sminkefri dag så det sier jo litt. Er tørr og rød i ansiktet og veldig rød og sår rundt øynene. Det blir jeg alltid når det er vinter, hater det! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg