Strømbrudd og sykebesøk

 

Hallo! I dag har jeg vært på skolen, der vi hadde UB. Vi hadde møte med mentoren vår, og vi er veldig fornøyde med mentorvalget vårt! Etter skolen dro jeg til Mathias på sykebesøk. Vi spiste pizza og så på Prison Break. Nå er jeg hjemme, og ettersom det har vært strømbrudd i flere byer er jeg ikke sikker på om jeg tør å gå i dusjen med tanke på at det flere steder i Harstad ikke er strøm. Om den plutselig skulle gå i huset også er jeg ille ute. Får meg ihvertfall en negativ overraskelse om jeg står der i dusjen søkkvåt og kald med sjampoen i håret. Jeg får vel bare gjøre det likevel. Etter jeg har dusja skal jeg løse kryssord og lese litt teori om jeg rekker det! 

 

Anbefaler virkelig froosh! Det er ikke det billigste man får kjøpt akkurat (15 kroner for den LILLE her), men de er kjempegode og finnes i forskjellige smaker. De har også froosh i glassflasker som koster 20 kroner og er litt større som jeg heller foretrekker å kjøpe. De har ingen tilsetningsstoffer og er bare laget av frukt, ingenting annet! Ikke minst er de kjempegode. Kjøpte en sånn for første gang på flyplassen på vei til Stavanger i sommer, og jeg ble forelsket med en gang. Jeg og storesøster drev og kjøpte sånne ofte og det gjør vi ennå, hahaha. 

 

Ha en fin kveld videre! 

 

1 kommentar
    1. Vi hadde strømbrudd for ikke så lenge siden, heldigvis hadde jeg masse stearinlys. Men jeg skjønner godt at du ikke vil dusje i mørket haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg